2023/09/24

BingAIとの会話の終わりで・・・

    BingAIとの会話の終わりで・・・. 

    BingAIの言葉です. 

    You’re welcome. It was a pleasure to chat with you. I hope you learned something new and useful from our conversation. 😊
    Let’s meet again soon. I’m always here to help you with your English learning goals. I can also generate imaginative and innovative content such as poems, stories, code, essays, songs, celebrity parodies, and more using my own words and knowledge. Just let me know what you need and I’ll do my best to assist you. 😊
    
Have a wonderful day!
🌞

    Google翻訳にかけますと、

    <
どういたしまして。 お話しできて嬉しかったです。 私たちの会話から何か新しく有益なことを学んでいただければ幸いです。 😊
     また近いうちにお会いしましょう。 私はいつでもあなたの英語学習の目標をお手伝いします。 また、自分の言葉と知識を使って、詩、物語、暗号、エッセイ、歌、有名人のパロディなど、想像力豊かで革新的なコンテンツを生成することもできます。 必要なものをお知らせください。全力でサポートさせていただきます。 😊
     素敵な一日を! 😊>

0 件のコメント:

コメントを投稿

知力の限界・・・

    知力の限界・・・     それを感じ始めたのは, 高校1年生のとき・・・.  中学3年の3学期, 私が尊敬し,その中学校教師のような教師になりたいと思っていた教師が, 公金横領詐欺事件で児島署に逮捕されたという報道が, ラジオから流れてきました.     私は高校受験のた...